Avatar
Innocentpony
Viestit: 170
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 11:26

Re: Miksi suurinta osaa palstoista ei voi lukea rekisteröitymättä?

Monet voivat jakaa suhteellisen henkilökohtaisia juttuja, joten siksi kaiketikin.
Itse kirjoittaisin tänne vielä varautuneemmin, jos kaikki olisi kaikelle kansalle avointa luettavaa.

Tietty "salaperäisyys" voi myös lisätä rekisteröityneiden määrää: ollaan kiinnostuttu mitä otsikon alle kätkeytyy, mutta ainoa keino päästä lukemaan sitä on rekisteröityä -> porukka rekisteröityy. Tai jotain. En minä tiedä.

Minde
Ylläpitäjä
Viestit: 201
Liittynyt: 26 Helmi 2017, 16:25
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miksi suurinta osaa palstoista ei voi lukea rekisteröitymättä?

Seksuaalinen suuntautuminen ja siihen liittyvät asiat ovat joillekin hyvin henkilökohtaisia asioita, joten foorumin käyttäjät saattavat kirjoittaa foorumille erittäin henkilökohtaisia asioita. Suojatummassa ympäristössä foorumin käyttäjien on helpompi keskustella ja olla avoimesti oma itsensä, kun kynnys siihen on matalampi.

Vieras

Re: Miksi suurinta osaa palstoista ei voi lukea rekisteröitymättä?

Bustausvaara pienempi, kun ihan kaikki eivät pääse lueskelemaan.
Kaikkihan eivät ole avoimesti aseksuaaleja läheistensä silmissä. En minäkään.

Ash
Viestit: 20
Liittynyt: 30 Syys 2017, 17:45

Re: Miksi suurinta osaa palstoista ei voi lukea rekisteröitymättä?

Aika pieni vaivahan se rekisteröityminen on. Minun puolestani voisi olla niinkin raju rajaus, että vasta kun on esittäytynyt (= jakanut jotain itsestään), avautuisi nuo muut kuin vierailijoiden luettavissa olevat alueet. Onhan nämä henkilökohtaisia asioita jotka koskettavat paitsi itseä, myös mahdollista parisuhdetta.
- Yesterday is ashes; tomorrow wood. Only today does the fire burn brightly -

Avatar
Innocentpony
Viestit: 170
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 11:26

Re: Miksi suurinta osaa palstoista ei voi lukea rekisteröitymättä?

Ash kirjoitti:
12 Loka 2017, 22:08
Aika pieni vaivahan se rekisteröityminen on. Minun puolestani voisi olla niinkin raju rajaus, että vasta kun on esittäytynyt (= jakanut jotain itsestään), avautuisi nuo muut kuin vierailijoiden luettavissa olevat alueet. Onhan nämä henkilökohtaisia asioita jotka koskettavat paitsi itseä, myös mahdollista parisuhdetta.
Tämäkin on hyvä idea.
Tosin itse poistin oman esittelyni joten en saisi enää lukea mitään. :oops: :lol:


Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 27 Loka 2017, 15:00

Palaa sivulle “Vierailijoille”