fetti

Fetissit ja aseksuaalisuus

Moi,
Olen 40+ poikamies. Kyllä, 'neitsyt'. Joskus yläasteella oli lievä ihastuminen, mutta ujous oli vahvempi kuin ihastuminen, niin se ihastuminen siihen kaatuikin.

Mutta varsinainen kysymys, joka on askarruttanut jo pidempään, kun omaa seksuaalista identiteettiä olen tässä hakenut. Onko fetissit yleisiä aseksuaaleilla? Olen monilla fetissisivustoilla vierailleena huomannut, että fetissit on selkeästi homojen hommaa - sanan mukaisesti.

Ei, minulla ei ole homofobia, minulla on 2 erittäin hyvää homoystävää, joilla on lähes identtinen fetissi (toinen jenkeissä ja toinen britanniassa). Ystävystyttiin juurikin fetissien kautta kyseisen aihepiirin foorumeilla. Kuitenkaan en tunne mitään vetovoimaa homosuhteeseen, ja pelkkä mielikuva miesten välisestä seksistä yököttää. Mutta fetissin toteuttaminen miehen kanssa on se joka toimii, ja siitä todellakin nautin. Mutta nimenomaan fetissimielessä. Ok, tavallaan koen sen itsetyydytykseksi, koska fetissin huipentuma johtaa poikkeuksetta siemensyöksyyn, vaikka siinä ei olekaan kädet mukana, vaan esine.

Mutta yhtälailla, en ole koskaan nähnyt märkiä unia yhdynnästä naisen kanssa. Vain näistä mun oudoista fetisseistä eri ihmisten kanssa. Fetissini on kuitenkin sellainen, että siihen pitää olla vastaosapuoli, mutta sukupuolella ei juurikaan ole väliä.

Välillä harmittaa kun fetissini on sen verran voimakas, että se pyörii liki joka päivä jossain vaiheessa mielessä. Toisaalta harmittaa myös se, että en koe heteroparisuhdetta (homosuhteesta puhumattakaan) kovin tärkeäksi itselleni. Se mitä välillä kaipaisisin, niin omaa lasta ja perhe-elämää sekä sukuni jatkumoa, mutta vaikea löytää elämänkumppania joka ei "vonkaisi", ja toisaalta ymmärtäisi oman fetissitarpeeni päälle. En näe ongelmaksi tyrkätä lasta alulle, mutta siinä varmasti joutuisi fetissikeinoja käyttämään jotta saisi vehkeet hereille.

No, tulipa pitkä johdanto varsinaiseen kysymykseen. Teillä, jotka koette olevanne asekusaaleja, onko teillä fetissejä?

-Olkoot vaikka nimimerkki 'jii' :D

Johnnyboy
Viestit: 11
Liittynyt: 14 Joulu 2018, 21:14

Re: Fetissit ja aseksuaalisuus

Kyllä on ja olen jopa sitä mieltä, että nimenomaan fetissieni takia olen aseksuaali. Ei siis ole tarvetta yhdyntään toisen ihmisen kanssa, koska omassa päässä pyörivät filmit mm. alistusleikeistä naisen kanssa ovat niin voimakkaita. Toki toivoo että löytäisi jonkun leikkikaverin siihen livenäkin, mutta mikään pakottava tarve siihen ei ole enkä pidä sitä kovin todennäköisenäkään. Ammattidominalla käynti on käynyt mielessä, mutta vielä ei ole päässyt sinne asti ja en tiedä toimisiko edes. Ehkä pitäisi kerran kokeilla. Miehistä en kiihotu yhtään, joten homo meininkejä en osaa kommentoida.

Palaa sivulle “Vierailijoille”