bluebell

ekaa kertaa tässä aihepiirissä !

hei, viime aikoina olen pohtinut näitä enemmän ja taidan ollakin aseksuaali, heteroromanttinen sellainen eli olen kyllä aina toisinaan ihastunut miehiin ja joskus on ollut myös seksuaalisia tuntemuksia mutta en ole koskaan todella halunnut seksuaalista suhdetta. olen nelikymppinen naiseksi itseni kokeva ja olen ollut elämäni aikana kahden miehen kanssa, jos voisin valita niin olisin jättänyt väliin nuokin kokemukset. ei vaan kiinnosta enkä halua asioita joita olen kuullut ihmiset normaalisti haluavat. eka parisuhteeni ennen noita sen sijaan oli periaatteessa ilman seksiä mutta muuten hyvä ja olinkin ihan pihalla että mitä minussa on vikana kun en halua seksiä enkä siihen oikeestaan pystynytkään, ajattelin vain etten jostain syystä ole valmis. kävin lääkärissäkin useamman kerran sen takia että onko jotain fyysistä vikaa tai tarvii hormonilääkitystä tms. ei siihen mikään auttanut. aivan mahtavaa kun on saanut huomata että on muitakin jotka eivät ole seksistä kiinnostuneita :) tunsin olevani aina ihan pihalla jo teini-iässä kun en tajunnut mitä muut ikäiseni oikein ajattelivat ja tekivät, ja kaikki seksivitsit, viihteessä jatkuvat seksiohjelmat jne ovat aina tuntuneet minusta tosi oudoilta :) romantiikka voi herkistää mutta seksi tuntuu jotenkin tarpeettomaltakin. luulin oikeasti olevani ainoa ! ja todella poikkeava siis. no taisin tuossa just lukea että oliko se kumminki vaan joku 1% kun on aseksuaaleja? näin tässä ekaa kertaa aiheesta kirjoitan/puhun ...kiitos jos joku jaksoi lukea ja tsemppiä kovasti kaikille muillekin eri tavoilla aseksuaaleille tai muuten itsensä erilaisiksi tai poikkeaviksi kokeville :) ihanaa kun maailma pikkuhiljaa muuttunee tältäkin osin paremmaksi :) koitin etsiä aiheesta jotain kirjallisuutta kirjastosta mutta eipä löytänyt, olis mahtavaa lukea jonkun elämäkerta tms. omiin kokemuksiin pohjautuva kirja aseksuaalilta ihmiseltä :)

kaurapuuro
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Maalis 2017, 07:44

Re: ekaa kertaa tässä aihepiirissä !

Tämä foorumi on aikalailla kuollut nykyään valitettavasti mutta jos englanti sujuu aven (asexuality.org) on hyvin aktiivinen kansainvälinen aseksuaalisuus foorumi. Itse tykkäsin aikoinaan lukea vähän kaikkia osioita siellä

Vieras

Re: ekaa kertaa tässä aihepiirissä !

kiitos paljon vinkistä ja kyllä tutustun tuohon sivustoon :)

Palaa sivulle “Vierailijoille”