Avatar
AceMike
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Touko 2017, 14:52
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Viesti: Facebook Twitter YouTube

Ylen projekti aseksuaalisuudesta ☆

Ylellä ollaan tekemässä projektia aspektrumin henkilöistä.

Jos haluat antaa ääntä/näkökulmaa aseksuaalisuuteen, aromanttisuuteen tai miltä tahansa aspektrumin kohdalta (tai useammalta!) niin lukaise seuraava teksti läpi ja ole rohkeasti yhteydessä kyseiseen toimittajaan! (Jos yhtään helpottaa jännitykseen, niin olen tavannut hänet henk.kohtaisesti muutamia kertoja ja hän on asiallinen ja ihana henkilö, että uskallan luvata, ettei tämä toimittaja syö ketään ^w^)

♤◇♧♡
Ajatuksiasi tarvitaan! Yle tekee projektia aseksuaalisuudesta.

Hei sinä,

olen Yleisradion kulttuuritoimituksen toimittaja ja tekemässä aseksuaalisuuteen liittyen monimediaista projektia Ylen dokumenttitoimitukselle. Näillä näkymin aiheesta tehdään radiosarja ja nettidokumentti - tarkka muoto aiheelle lyödään lukkoon vasta sitten, kun olemme varmoja siitä, mitä haluamme kertoa.


Sitä varten etsin juuri sinua, joka joko identifioidut aseksuaaliksi, olet joskus identifioitunut aseksuaaliksi - tai vaikka vasta mietit, josko noin olisi. Haluaisin jutella aiheesta kanssasi!


Eli… Mistä ja miten pitäisi puhua kun puhutaan aseksuaalisuudesta? Mikä on tärkeää ja olennaista? Mitä kaikkien pitäisi tästä ymmärtää ja oivaltaa? Mikä ylipäätään on halun rooli ja paikka tässä ajassa? Mikä on sinun oma ja ainutlaatuinen kokemuksesi ja näkökulmasi? Millainen on ollut sinun matkasi?


Voit osallistua “vain” jakamalla ajatuksiasi kanssani. Jo se on arvokasta. Mitä useamman ihmisen kanssa pääsen keskustelemaan, sen rehellisemmän ja oikeamman kuvan pystyn hahmottamaan.

Jos päätät lähteä mukaan myös haastateltavaksi, sen voi tehdä nimettömänä.


Joten ole minuun yhteydessä, tavataan ja jutellaan - tarjoan kahvit:)!

Vastaan tietysti myös kaikkiin kysymyksiin, joita sinulla etukäteen mieleen nousee.


Yhteydenottoasi toivoen,


Sari Möttönen

[email protected]

040 1638 434


ps.

Olen ilokseni saanut jo puhua usean ihmisen kanssa. Erityinen kiitos teille kaikille, jotka Pride-viikon aseksuaalisuus-tilaisuudessa Pasilan kirjastolla annoitte minun istua keskustelussa mukana! Se oli hieno hetki. Eli esim. kaikki te, jotka olitte siellä, olkaa yhteydessä!:)

Palaa sivulle “Aseksuaalisuus julkisuudessa”